Saturday, January 22, 2011

unconscious

last nite my lil sis unconscious.... yesterday dia sngt kurang makan...  masa dia jatuh tu sy tengah rehat di sofa.. tiba2 terdengar bunyi bnda jatuh n my mom shouting... sy pon shocked lah... sy terus lompat pegi tgk my sis... dia unconscious..mom ask me to call dad... i ran to my dad,,trus panggil dad... dad so panic tht tyme.. he trus angkat my sis masuk kereta... mom suh i g ambil case note my sis... on the way to hospital baru adik sy bersuara... sy ader sedikit lega tht tyme... actually sy pon dah dizzy tht tyme... tp i dun wanna said anything because i am so worried about my sis... last 2 days... i goin to clinic,the doctor gave me piriton n vit-C n Panadol... sy makan ikot masa..but panas badan sy lansung x turun2...
even i eat panadol..panas i x jugak turun2... dad so worry about me.. and ask mom to buy antibiotic@electromycin... thts why sy ader sedikit okey last nite...( b4 my sis unconscious)

No comments:

Penyembuh rindu

our friendship

Daisypath Friendship tickers

our story started....

Daisypath Anniversary tickers