Wednesday, December 8, 2010

ohmygodness!!

my dearie are coming.. Divie n theebha..actually they are my niece,,tp memandang kan umo kami sama so..act as cuzzy lor..hehe....  dearie..cant wait ... nt i wanna show u my new bag.. i just ask my bro to bought it..hehehe... x mhl... just rm25.  its pink and transparent... omg..payung sy da ader pasangan..hehehe Bongek(.bikin malu jak ko neh gina).. my sissiy ckp..napa nak malu kalau kita da mmg suka warna tu... my sissy dah lama tau sy minat color pink,purple,white and blue.. huhu.. nasib bek la aku x kene gelak oleh my sissiy..hhuuhuh..kalau si balwi tu... mmg dah mengata aku nie x padan dgn color tu sb aku nie berkulit gelap..huhuhuh....  ahhh biar ahhh...aku da x takut org dok ngata..huuhuh...yg pnting aku suka... im mummy's baby....all my family loves me... evrybody suka nak bermain dgn sy... hehe...sume cuzzy2 sekalian... syg kamu semua..hehehehe

No comments:

Penyembuh rindu

our friendship

Daisypath Friendship tickers

our story started....

Daisypath Anniversary tickers