Friday, April 20, 2012

kisah sudah berakhir...

hye bloggers yg lain... hari ini sy hendak memberitahu serta mengumum kan...
kepemergian en bulat dari hidup saya... sesunggguh nya,sy sgt menyayangi dia,
tetapi sy tidak betah dgn maki hamun yg dia lemparkan....
setelah ujian demi ujian allah berikan kepada sy...
akhirnya sy memutuskan utk meninggal kan dia.... tersangatlah sengsara buat keputusan ini..
tapi, untuk kebaikan masing2... xpalah, biar sy jak lah yg berlalu pergi....

saya tidak menyalah kan kau sb tidak meluang kan masa utk sy, sy tidak salah kan kau sb memaki hamun saya,
saya tidak salah kan kau sb mencaci sy.. saya salah kan diri saya kerana terlalu obses dgn cinta mu d awal percintaan....sehingga menbuat diri ini sendiri sengsara.... semua crita kita di awal percintaan hanyalah khayalan semata-mata.... aq terlalu mabuk dgn cinta mu sehinggakan segala keperitan yg ku alami aq abaikan....

....kebodohan yg teramat....

aq terjtuh kedalam fantasi cinta mu...

kebahagaiaan yg kita idami hanya lah mimpi indah utk seketika...


aq bahagia di awal percintaan dgn mu, tp kau berubah setelah kau kembali kepada aq kali kedua...
aq amat memerhati kan segala nya tntg diri mu sayang...

aq berterima kasih dgn cinta mu ,walau hanya sementara...
aq bahagia dgn cinta mu ,walaupun hanya sementara...

~TERIM KASIH RAZAK SYLVESTER~

No comments:

Penyembuh rindu

our friendship

Daisypath Friendship tickers

our story started....

Daisypath Anniversary tickers