Saturday, December 4, 2010

kueh kegemaran sy

   hari ini.. i ask my beloved mummy... mom can u make me tht kueh yg i always eat kat tadika..?
 my mummy laugh..then she said "oooyooo..my baby... okey baby.."  then mummy ask me tok bersih kan udang kering,then tumbuk die..bg hancur..then tumis2 wat sambal... Ohmygosh..cant wait nak bgun awl esok then buat my kueh..hehe... now im listening say it right by nelly.F.   miss this song... those song reminds me masa celebrate new year kat umah uncle peter n aunt ivy.. have fun and shouting just like a monkey..haha..main siram2.pasang lagu kuat2... huhuhu..best nye gather mcm dulu... skrg kitorang da ader umah sendiri kat k.k.. so lau nk celebrate pon..kat sane ah...ngn unty alice familia and unty tilin familia.... im such a ''Logorrhea= ckp bnyk and xde poin pon..ahaha bengong..

No comments:

Penyembuh rindu

our friendship

Daisypath Friendship tickers

our story started....

Daisypath Anniversary tickers